Ledig i morgon!

Nu är jag hemma igen efter en dag med tjejorna och Tobias.
Jag sjöng kareoke och jag ägde, nej men jag kan fortsätta drömma, men jag var ganska bra och är lite stolt över mig själv
Sen fick jag själv av en surgubbe för att jag skrattde för högt (?) man måste ju få ha lite kul.. Förstog inte riktigt vad han tänkte med, surgubbe nummer 1 fick han heta.

På bussen hem så hade jag tråkigt och ringde Max men han disssade mig för han satt och spelade med Alex.. DISSARE MAX! Fast han ringde upp mig 5 minuter senare och han var så social, han fick säkert dåligt samvete efter att ha dissat mig, för han tycker om mig så mycket!




I morgon är jag ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0