Kärlek

minnen river upp, minnen sårar.
allt jag vill är att spola tillbaka tiden,
bara spola tillbaka till en dag då du och jag var med varann
de är allt jag behöver.
ha dig vid min sida, känna dina andetag mot mina.
de är allt jag begär.
om man vill en sak, riktigt jävla mycket och aldrig tappar hoppet om de.
då kommer de bli av.
men jag har tappat hoppet om allt.
jag vill ha dig mer än allt, jag är kär i dig.
men vi pratar inte ens längre, och de gör så jävla ont.
de gör ont att veta att jag inte har dig vid min sida.
de gör ont att veta, men lika ont att undra.
kärlek bilder minnen, och minnen river upp en.
man blir så uppriven att man inte vill något längre, man börjar tro att ens liv är meningslöst.
patetiskt eller hur?
hur mycket jag än vill att du ska veta de här, så kommer de aldrig hända.
varför är de kärlek som gör en så svag, de är ju bara kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0