Hos Bea

Jag som hade förväntat mig soligt väder med massor av snygga killar, snygga killar fanns det gott om men vart är solen? jag som bara tog med mig sommarkläder dvs linnen, tights och klänningar och lite tuniker aja nog om det just nu sitter jag hos Bea, kände att jag var tvungen att uppdatera lite..
Saknar faktiskt inte Stockholm som jag trodde att jag skulle göra, jag skulle kunna bo här faktiskt, skit mysigt folk och massa goa killar och tjejer.

Nu ska jag vara social med tjejerna där ute!

Sen blir det träffa massa goa gotlänningar! :)

Kommentarer
Postat av: nils

Jag hoppas du iaf saknar mig lite (a)

2009-06-13 @ 15:46:49
URL: http://princessnils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0