Helgen var tuff.

Hemma igen! Höll på att dö på bussen på väg hem från. Nåja helgen var chill.

Fredag: Grillade hos Jossan med Ludde, Max, Tobbe och Josefine efter grillningen så drog vi och badade, mötte även upp Jocke och Elin, men Josefine och Elin var lite halvtråkiga så dom, drog hem efter typ...15 minuter?
Jag och Jossan sprang in i vattnet, för en gångs skull ramlade jag inte. Grattis till mig.
Sen gjorde Jossan illa sig på sin fot och det var en glasflaska som någon idiot hade slängt i? Fattar inte tanken med att slänga i en glasflaska som är trasig som man gör illa sig på. Sen hände inte så mycket mera den kvällen, Jag, Max, Tobbe drog hemåt, Fick sällskap av Jossan, Ludde och Jocke till tunnelbanan :)
Sen däckade jag när jag kom hem.

Lördag: Jag, Jossan, Ludde och Max gick på bio och såg filmen Baksmällan sjukt jävla rolig. Efter filmen var slut så åkte vi hem till Jossan och tog det lugnt vi spelade Sanning och Konsekvens eller hur det nu stavas?
Jocke kom förbi också :) Det var mest chillkväll hos Jossan, vi kollade på en till film efter några timmar och den var såklart tecknad det enda Jossan kolla på så det blev Madagaskar 2. Runt halv 8 gick jag och la mig..

Söndag: Kort och en ointressant dag, har inte gjort något roligt idag, Hjälpte Jossan och städa idag på eftermiddagen, spelade Guitar Hero med Grabbarna ;). Runt halv 6 åkte jag hem, nu sitter jag här. Som sagt ointressant dag.


Kommentarer
Postat av: Nils

haha det var inte Madagaskar 2 utan första filmen:P

men vi får fan ha en sån helg igen det är hjävla underbar helg :P

2009-06-30 @ 04:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0