Gotland

Kom precis hem, eller aa nästan. Tappade min pinne till telefonen =/
Ska snart till skolan och lämna dom sista böckerna och säga hejdå till lärarna.. Eftersom jag inte kommer vara där i morgon för jag åker ner till Gotland ikväll och är där tills på Måndag så förvänta er inte så bra uppdatering!

Jag kommer ha så roligt där nere, fast dom pratar sjukt snabbt men jag frågar Josefine om hjälp (hon är ju själv gotlänning) sen har vi ju hennes mamma som också hänger med. Vi kommer åka vid 18 tiden eller då ska jag vara hos dom och sen åker vi man måste ju vara där 1 timme innan eftersom vi åker bil till nynäs och sen tar vi båten.

Nu ska jag packa (vilket jag skulle ha gjort igår) och sen ducha!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0