gårdagens kväll + dagens dag

Va aldrig hemma igår, darför jag inte uppdaterade
orkar inte berätta såmycket för det hände massa saker som jag inte tänker nämna här i bloggen, allting slutade på ett sjukhus...!

Aja, idag är det sveriges nationaldag, inget att fira tycker jag men ända ska jag dricka och träffa mina underbaraste vänner!
Även fast det inte blev lika bra igår så hoppas jag på en bättre kväll. Måste börja fixa mig nu så inte alla väntar på mig( det brukar ju sluta så) är så otroligt seg.
Har sovit 4 timmar i natt och sedan flyttat hela dagen, åt på donken som en belöning.

Hörs i natt eller i morgon bitti.

Puss

Kommentarer
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAAAAAH

vad har hääääänt? har lilla nathalie gjort illa sig? :(

2009-06-07 @ 13:22:03
Postat av: Nattha

Tar inte upp någonting på bloggen..

2009-06-07 @ 19:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0