Att donera blod eller inte?

Klockan är 11 och jag är uppe, börjar fem i ett idag, så skulle ha kunnat sovit längre!
Men eftersom jag är så gullig så ska jag möta Mr X innan skolan har börjat, saknat honom!

På tal om ingenting, jag funderar på att donera blod.. fast jag hatar nålar över allt annat så tänker jag ändå offra mig och donera blod till folk som verkligen behöver det jag tänker offra mig. Fast ska ta med mamma dit eftersom jag ska fylla i massa papper och jag kan inte så mycket om mig själv, låter som att jag är senil eller nått men det är jag inte!

Nu ska jag ducha och äta lite frukost och sen möta Mr X =)

Kommentarer
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAAAAAH

haha orka "Mr X" ? :S :o :D

2009-06-09 @ 12:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0