00:17

Drog ju ut och mötte upp Jossan och Max i Kista, vi gjorde inte så mycket, chillade mest käkade på donken och bara lät det vara, sen drog vi hem alla till sig för att Jossan ska ju jobba och Max står inte ut mig mig själv, skoja bara!

Har precis gjort klart mitt egna test på Facebook, tycker det är jätte roligt ''Hur väl känner du Nathalie Berg'' och ingen har fått 100%
(inte du heller Sarah) mohahahha, nu är jag bara för jävlig.

Ska snart lägga mig tror jag för jag ska ut till Värmdö och träffa en kompis om vi båda nu orkar och vill det, vi får helt enkelt se

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAAAAAH

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUG KUK

2009-06-17 @ 00:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0