Snö snö snö och ännu mer snö

Snösnösnö, bara massor av snö. Under håltimmen idag så gick jag och mitt UF företag till kista och åt lunch, mycket trevligt! Efter det så gick vi runt och kolla efter julklappar, vet ni vad? Jag har hittat den/dom bästa presenterna till Max, åååh han komer bli överlycklig! =)

Men efter nån timme så drog Emil och Sue för dom orkade inte vänta tills Naturen började så jag, Josefine och Jossan går vidare i kista och kolla presenter. Har snart hittat alla mina presenter som jag ska dela ut till familj/vänner. Jossan hittade också en jävligt fin present till Max. Jag och Max ska köpa en gemensam sak till Jossan
Efter ha spenderat en del timmar i Kista så åkte jag och Josefine tillbaka till skolan för att ha Natur (Jossan behövde inte det för hon är klar) Jag blev klar med mitt fördjupningsarbete om Solens energi, fick ihop 5 sidor, duktiga jag!
Nåja tillbaka till när jag och Josefine skulle tillbaka till skolan, det tog oss 1 timme om inte mer för att åka från Kista till Jakan som vanligtvis brukar ta 20 minuter. Allt berodde på snön som vanligt, dumma snö.

Men ska bara plugga in det sista i Naturen sen är jag klar med allting som har med skolan att göra innan jag går på jullov så jag slipper plugga på det lovet vilket kommer bli jävligt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0