Gårdagens kväll var ett bra +

Igår var galet på många vis. Först drog vi till PG och förkröka lite och snackade allmänt sen vidare till MP där vi körde gärnet, blev lite för mycket dricka för min del så jag drg runt 1 men anyhow, jag träffade även två klasskompisar Cilla och Sandra, mycket trevligt :).

Jag drog som sagt vid 1 för jag mådde inte bra och jag dansade alldeles för mycket och huvudet snurrade, det berodde inte på alkoholen, men jag och Max tog taxi hem för vi hade missat nattbussen och orkade verkligen inte gå hem i kylan och taxi går mycket fortare. Nåja, en trevlig kväll synd att jag inte orkade stanna längre bara, men somnade nästan direkt när jag kom hem.


Om ett tag ska jag till landet med Max, behöver komma bort från stockholm ett tag så blir skönt att umgås lite med Pappa och Kicki (pappas fru), men nu hinner jag knappt skriva mer, kommer nog inte uppdatera förens jag kommer hem vilket blir på Tisdag eller Onsdag, Ni får ha det bra.


Vill bara säga tack till Sarah, Tette, Mikkan, Max, Simon, Jonte, Danne, Alex och dom andra som var med. Tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0