Tisdag!

Jag har nästan sovit bort hela dagen, vad irriterande inte för att jag hade tänkt och göra något speciellt men får lite halvt ångest för att jag ligger uppe nätterna långa och sover bort dagarna. Men skolan börjar på Torsdag så måste börja skärpa mig med att inte sova hela tiden fast det är ju så jävla skönt.

Skit i samma det är skola snart och det ser jag inte fram emot.. Måste köpa lite nya saker inför skolstarten för att jag kastade bort dom förra, jag är ingen en person som bryr mig speciellt mycket om skolan fast det är det viktigaste jag har och göra...


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar:Haha okej =) bra ju =)



var filmerna bra då?

2009-08-18 @ 17:20:37
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0