The voice sög!

Fyfan va kaos det var på fjortis the voice! Aldrig mer fyfan alltså, fick ett damputbrott också men det hjälpe, dom slutade trycka och hålla käften gjorde dom också, så ett poäng till mig och noll poäng till puckorna, Jag äger på att få folk att hålla käften ibland, men dom tror ärligt talat att dom kan komma längre fram genom att trycka och skrika, fan dom tänkte ju inte ens, puckon som sagt!

Var där med Josefine, Cissi, Amanda, Rico, Adam, Evelina tror jag hon hette, Pernilla och sista tjejen jag inte minns namnet på men dryg var hon och jätte irriterande. Aja..Tog knappt några bilder eftersom människorna inte stog stil, jävla pundhuven.. Gud va negativ jag låter, men är lite pissoff just nu efter fått 8 smällar på mig..?

Klicka på dom dåliga bilderna för att få större



Det var dom fyra bilderna jag tog som blev ''bra''

Kommentarer
Postat av: cissi

fan nu börjar jag lixsom få pusel bitrna på plats i huvet kan inte sov a för att jag ser fan vad som har hännt:S

vad fan dom är ju dumma i huvet!!

2009-08-16 @ 01:09:00
URL: http://cecilianitoett.blogg.se/
Postat av: Anonym

det ärväldigt bra;D vad gör du?

2009-08-16 @ 11:11:32
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0