Mysig hemmakväll

Äntligen hemma i Viksjö, tog en duch för ett tag sen GUD så skönt måste jag säga stog väl där inne i minst 45 minuter. Skulle ha åkt in på UNG 08 ikväll men kände att jag verkligen inte orkade så just nu sitter jag här med mjukis kläderna och bara softar.

Ska nog kolla film som vanligt och lägga mig tidigt eftersom jag ska på the voice och längst fram ska jag stå!!!!!
Minns förra året på the voice, då fick jag och Sarah sitta på VIP platserna för Sarah hade vunnit en tävlig och hon bjöd med mig av alla hennes vänner, blev helt till mig och var helt överlycklig av att kunna sitta ner på en stol och inte trängas i kön bland massvis med männiksor. Det var en av mina bästa dagar i mitt liv!



Bevis för er som inte tror mig! :)

Kommentarer
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAAAAAH

hahaha juste! fan vad skönt det var att sitta på scenen :D tror jag har bilderna på datorn kvar faktiskt :D

2009-08-15 @ 01:45:58
Postat av: Nattha

Sarah- Det är ju bra :)

2009-08-15 @ 01:58:05
URL: http://missfreaak.blogg.se/
Postat av: cissi

fan vad kul att ha vip:d

2009-08-16 @ 01:07:37
URL: http://cecilianitoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0