Långtråkig dag

Inte hänt så mycket idag på praktiken, lite halvtråkigt eftersom dom tar sin lych själva så finns det inte så mycket ochgöra förutom att stå och vara trevligt, servera dryck, plocka undan det man brukar göra på praktiken, det blev sjukt god lunch idag och åt en jätte stor potion med fisk kan tänka sig att jag äter fisk som ionte alls tycker om det :o, men det var verkligen sjukt gott och nej jag är inte ironisk jag är bara ärlig.. Slutade vid 15 och mötte upp Josefine som väntade utanför min praktik så snäll som hon är, mötte senare upp pappa ovanligt va? Behövde pengar till busskortet och sen är det alltid lika kul och träffa sin älskade pappa! Mötte upp Jossan och Max efter deras praktik och pappa var med lite små roligt faktikst ;)

Sedan drog han och skulle hämta någon bord till nya lägenheten och vi andra rullade vidare mot kungshallen och käkade middag det blev tjockis kebab för mig del och resten tog också tjockis mat nästa gång ska jag ta wok och se hur det smakar bara för att visa att jag kan vara ''nyttig'' drog hem vid 8 typ så långdag i stan med massvis med skratt med mina favoriter såklart!

I morgon börjar jag 15 och jobbar kväll... Första gången på praktiken som jag jobbar kväll är inte speciellt nervös fast det kommer nog många gäster men det är ju alltid lika roligt :)


Kommentarer
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAAAAAH

bra att praoen gick bra! nästa gång hälsar du till christer!



oooh langa colan :D

2009-08-25 @ 23:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0