Kull, tillbaka till liten igen

Har varit ganska dålig på att uppdatera dom senaste dagarna som ni kanske märkt, men inte haft lusten och det har inte hänt så mycket intressant, varit på fest i Tyresö, blev av med mina pengar och min favoritspegel och mobilen, fast mobilen är tillbaka nu! Som tur är.. Vill tacka Jossan, Ludde och Kim som följde med mig dit för att hämta tillbaka den!
Vet att alla mina vänner skulle ställa upp för mig! Men ett speciellt tack till er 3, love you guys!

Sen satt jag båtvakt med Kim, Ludde, Jossan och Max. Gnsaka tråkigt i början sen lekte vi kull som man alltid gjorde när man var liten, haha minnen kommer tillbaka fast när jag gick i 6:an så lekte vi alltid burken jag och några till i klassen, var vekligen sämst på det! Haha Sarah vet vad jag snackar om! Kände ju inte Jossan och dom andra då..

Vad mer har hänt.. Hmm.. har tagit sönder min datorstol så klantig som jag är så ska följa med mamma och köpa en ny datorstol och ett nytt skrivbord på IKEA någon dag i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0