Hos Josefine!

Försov mig i morse. Vaknade halv 3 och skulle vara vid IKEA kvart i 3 tror ni jag hann, knappast?
Jag sov över hos en killkompis som ni vet.. Vi gick och la oss 10 på morgonen för ingen av oss kunde sova och vi snackade och hade det riktigt najs, jaha nog om det..

Idag efter ha varit på IKEA på mamma och hennes kompis så drog jag hem och packade badkläder (så jäkla varmt ute nu) och mötte sedan upp Josefine och Tobbe, vi drog självklart och bada i hässelby strand det var sjukt varmt i vattnet efter att ha varit i ett tag, vi kasdtade boll och tränade målvaktsskott ahha av allting som finns att göra med bollar, misstolka mig inte ;)

Nu sitter jag hos Josefine och käkar popcorn och kollar runt på tatueringar. JAG ÄLSKAR TATUERINGAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0