Home!

När jag stog i Barkarby och väntar på bussen hem så nyser jag och börjar blöda näsblod verkligen inte kul, jag får såklart gå till tensta bussen (den endå bussen som stog inne) och be om lite papper, han som är busschafför hjälper såklart stackars mig, han ger mig två bitar papper ena med vatten och ena utan vatten, så jävla tacksam jag är! Skiter i folket som glodde på bussen för hellre att dom glor och viskar och tycker det är jätte intressant att jag blöder näsblod än att sitta där och skämma ut sig för alla andra minnskor!

Men nu är jag hemma som ni kanske förstår, så ska försöka få i mig lite mat och sen bara chilla!


Bilderna blir mycket snyggare om man har svartvitt, undra varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0