Försovit mig + outfit

Jag har försovit mig, somnade vid 2 i natt och är väldigt väldigt trött men hoppas jag inte slutar vid halv 12 utan 10 kanske berror ju på gästerna, bussen går halv och här sitter jag halvt vaken och ska snart äta lite frukt och macka, får nog äta lite efter vägen haha. Gör sällskap med mamma på bussen också, trevligt trevligt!

Nej måste rusa, kameran är laddad! Bilder kommer nog om jag får ta bilder...? Kommer hem sent i think. Dagens outfit kommer också ett + i kanten :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Najs :P

ska på bio imorron och sen får vi se resten av helgen :P

2009-08-27 @ 19:48:03
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: Markus

Du var riktigt söt tjej. Fin kropp du har.

2009-08-31 @ 00:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0