And im up

Jag är uppe, eller har egentligen varit uppe sen halv 8 i morse..? Tänkte göra en sak men ångrade mig och nu ångrar jag mig för att jag inte gjorde den saken..
Nåja, the voice ikväll. Har egentligen ingen lust att gå eftersom man kommer träffa några man inte vill träffa men jag är där för mina vänner skull jag ställer upp för dom, det har jag alltid och kommer alltid och göra det också!

Det är soligt ute undrar vad man ska ha på sig för kläder? Nästa problem..
Nej jag orkar inte tänka klart just nu, ska käka lite frukost och sen hoppa in i duchen

Kommentarer
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAAAAAH

vilka ska dit som du inte vill träffa? :o

2009-08-15 @ 14:47:27
Postat av: Anonym

Hur är det bruden?

2009-08-15 @ 18:37:07
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0